Service og support

Beskyt dit nye Apple udstyr med en landsdækkende Service & Support-aftale fra Humac. Hos Humac ønsker vi at give vores kunder Danmarks bedste kundeoplevelse. Derfor lægger vi også stor vægt på at kunne levere den bedste service efter salget, bl.a. ved at tilbyde vores kunder en Humac Business Service & Support-aftale.

Alle Humac's Service & Support-aftaler indeholder som standard:
· Hotline aften og weekend (8.00-20.00, weekend 10.00-18.00)
· Afhentning af defekt udstyr på arbejds- eller hjemmeadresse
· Alle reparationsomkostninger & reservedele
· Returnering af udstyr
· Hurtig reparationstid


Ydelser der kan tilkøbes til din Service & Support-aftale:
Onsite: 
Reparationen foregår enten ved reparation på fejlmeldtes lokation, ombytning af enhed eller ved at stille låneudstyr til rådighed og hjemtagning af defekt udstyr og herefter returnering af repareret udstyr. 

Dækning ved tab & væskeskader: 

Alle omkostninger i forbindelse med tab og væskeskader dækkes også i hele serviceperioden. Kan tilkøbes alle enheder.

Dækning ved tyveri:

Omlevering i forbindelse med tyveri dækkes også i hele serviceperioden, jvf. betingelser. Kan kun tilkøbes på mobiltelefoner og tablets.

Kontakt