Easy Upgrade

Easy Upgrade

Handelsebetingelser

Gældende fra 13/02/20

Alle beløb er inkl. moms, med mindre andet er anført.
Med enhed menes Apple iPhone, Apple iPad, Apple Watch eller Apple MacBook Pro

Easy Upgrade ydelsen
EasyUpgrade giver dig mulighed for, efter aftaleperioden på enten 12, 24, 36 måneder at opgradere til en ny enhed eller fortsætte din afbetaling til enheden er slutbetalt. Læs mere omkring opgradering i afsnittet “opgradering”
Du har med EasyUpgrade det fulde ejerskab over enheden.

Dine muligheder med din Easy Upgrade
Du kan efter 12, 24 eller 36 måneder henvende dig i din nærmeste Humac butik og opgradere til den nyeste enhed. Dette forudsætter at du har afbetalt de 12, 24 eller 36 måneders afdrag og at enheden indleveres i en stand der defineres som værende 100 % også omtalt som “God stand” (se afsnittet vurdering)

Du kan opgradere til en ny enhed efter perioden på enten 12, 24 eller 36 måneder. Aftalelængden fremgår af din kontrakt fra Klarna Bank AB.
Produktet der kan opgraderes til under Easy Upgrade bestemmes af Humac A/S, men vil som minimum være en tilsvarende enhed til den du har valgt via din Easy Upgrade aftale.

Du kan også vælge at beholde din enhed og fortsætte afdragene indtil enheden er slutbetalt. Du er igennem hele forløbet ejer af enheden og efter din afdragsperiode ikke længere være en del af Easy Upgrade. 

Du kan til enhver tid vælge at betale og indfri det fulde lånebeløb og afslutte din Easy Upgrade aftale. Denne betaling skal ske direkte til låneudbyderen Klarna Bank AB. 

Opgradering
Hvis du som kunde ønsker at forsætte med din Easy Upgrade aftale skal du optage et nyt lån via Klarna Bank AB. Såfremt du vælger at opgradere efter aftaleperioden, vil der være nogle kriterier der gør sig gældende for om du kan opgradere uden omkostninger. Forudsætningen er, at enheden som minimum skal være i “god stand” og du skal have overholdt alle dine betalinger til Klarna Bank AB. Standen af produktet vurderes ud fra betingelserne, oplyst i afsnittet “vurdering” 

Vurdering
Den returnerede enhed skal overholde en “God Stand” (se nærmere nedenfor). Såfremt produktet er blevet påført skade eller mangler der viger uden for “god stand”, skal disse udbedres for at produktet kan opgraderes. Omkostningerne forbundet med denne udbedring skal afholdes af dig som kunde. Nedenfor kan du se konditionerne for en “God stand”. Såfremt produktet ikke overholder konditionerne, vil der forekomme betaling i forbindelse med reparationen af dit produkt. Prisen for reparationer kan findes på Humac.dk/reparationspriser eller ved at henvende dig i en af Humac’s 21 butikker. Betalingen af en evt. reparation skal ske i forbindelse med din opgradering. 


iPhone, iPad & Watch 

  • Enhed kan tænde, og batteriet oplades.
  • Har en intakt og fungerende LCD uden forvrængning eller misfarvning, eller ødelagt glas.
  • Har knapper og porte intakte og fungerer.
  • Lad FMI være deaktiveret og enhedslås fjernet.
  • Har ingen revner, flis, dybe ridser eller overdreven slid på forside, bagside eller ramme.
  • Har ingen funktionsfejl - AST2 test gennemføres ved indlevering
  • Inkluder original oplader & kabler


Mac Pro, MacBook Air, Mac Mini, og MacBook Pro

  • Kan Tænde og slukke, og batteriet oplades. VI skal se skrivebordet, installationsskærmen og Diskværktøjsskærmen.
  • Har en fungerende, intakt skærm og baggrundsbelysning uden revner, brud, forvrængning eller misfarvning af skærmen eller skærmglas.
  • Har knapper og porte intakte og fungerer.
  • FMI er deaktiveret og enhedslåsen er fjernet.
  • Har ingen alvorlige ridser på øverste eller nederste kabinet dybere end 3 mm
  • Har ingen buler større end 13 mm i længde og større end 6 mm dybe
  • Har ingen funktionsfejl fundet - AST2 test gennemføres ved indlevering
  • Inkluder original oplader, kabler, keyboards m.m.


Betaling i forbindelse med opgradering
Du skal have overholdt alle dine 12, 24 eller 36 betalinger, førend du kan opgradere. Ønsker du at opgradere dit produkt, skal du henvende dig i en af vores Humac butikker, så snart du kan dokumentere den 12, 24 eller 36. betaling. 

Opgraderingen skal ske i den 12, 24 eller 36. kalendermåned efter opstart af aftalen og vil således ikke være mulig fra den 13, 25 eller 37. kalendermåned og frem. Henvender du dig efter den 13, 25 eller 37. betaling, vil din Easy Upgrade aftale anses som afsluttet fra din side. Du vil efterfølgende modtage en månedlig opkrævning på samme vilkår som hidtil, ind til din finansieringsaftale er afsluttet og slutbetalt. Se mere om betingelserne for betaling fra Klarna Bank AB for en uddybning af dette område. 

Almindelige regler
Du kan uden begrundelse fortryde din indgåede aftale inden for 14 dage. Fortrydelsesretten udløber 14 kalender dage efter du har modtaget din enhed. Ved brudt plombering eller på anden måde ibrugtagen af enheden, ophører fortrydelsesretten, tilsvarende gør sig gældende, hvis forpakningen er åbnet eller på anden måde brudt. Du kan derfor ikke tage produktet i brug, såfremt du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. 

Fortrydelsesretten vedrørende din låneaftale fremgår af din finansieringsaftale med Klarna Bank AB. Beviset for at din låneaftale er opsagt skal fremvises i butikken, hvis fortrydelsesretten er taget i brug. 

Humac A/S forbeholder sig ret til at kunne ændre i sammensætningen af Easy Upgrade løsningen, dog vil dette aldrig påvirke din underskrevne aftale. Skulle Humac A/S mod forventning have ændret i de generelle forretningsbetingelser vedrørende Easy Upgrade, vil du blive informeret omkring dette over e-mail og senest 3 måneder inden din kontrakts udløb.

Persondata
Persondata er nødvendige for at kunne overholde den EasyUpgrade aftale du har indgået med Humac A/S og dets samarbejdspartnere Finance Technology, Klarna Bank AB & Tech Data. For at vi kan levere vores tjenester og produkter til dig, vil vi være nødt til at behandle dine persondata f.eks. med det formål at sende varer, ordrebekræftelser og fakturaer til dig og samtidig sikre, at vi kan komme i kontakt med dig ved reklamation og returneringer. Det er vigtigt for Humac, at du har viden om - og er tryg ved - hvordan vi opbevarer og behandler dine persondata. De oplysninger du giver os, behandler vi ansvarsfuldt og med respekt for dit privatliv, og selvfølgelig efter de til enhver tid gældende regler. Vores opbevaring og brug af dine persondata, sker kun på et lovligt grundlag. Vi opbevarer kun dine oplysninger, så længe det er nødvendigt. Herefter slettes eller anonymiseres de data. Hvor længe vi gemmer dine data, afhænger af formålet med at gemme dem. Vælger du at opsige din Easy Upgrade aftale sletter vi dine data 2 år efter aftalens udløb.

Samtykke
Ved indgåelse af din EasyUpgrade aftale giver du samtidig et skriftlig samtykke til Humac A/S må kontakte dig elektroniske med informationer vedrørende din Easy Upgrade aftale. Vi anvender udelukkende din e-mail, dit for- & efternavn, samt dit ordrenummer i forbindelse med din Easy Upgrade aftale og disse persondata vil ikke blive brugt i forbindelse med Humac A/S’ generelle markedsføring. Vi registrerer også, om du modtager og åbner de mails, som vi sender dig. Dette er også med til at give dig en bedre kundeoplevelse, såfremt du kontakter os. Hvis du ikke ønsker at give Humac A/S dit samtykke i forbindelse med din Easy Upgrade aftale og derved fortryde dit samtykke, kan du til enhver tid vælge at trække det tilbage ved at kontakte vores kundeservice på kontakt@humac.com eller gøre brug af afmeldeslinket i de e-mails du måtte modtage fra os.   

Finansiering
Se alle vilkår vedr. finansiering i den medfølgende finansieringsaftale fra Klarna Bank AB.

Generelle produktvilkår
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse i forbindelse med Easy Upgrade aftalen. Når du som forbruger køber en enhed via EasyUpgrade er du berettiget til 24 måneders reklamationsret i overensstemmelse med købeloven.  

Opdager du derfor en fejl eller en mangel på enheden/enhederne, skal du som forbruger snarest muligt inden for rimelig tid kontakte Humac A/S og forklare hvori fejlen eller manglen består. Derudover gælder gældende regler for forbrugerkøb. Du kan se mere til disse i Humac A/S’ generelle salgs- og leveringsbetingelser på Humac.dk/handelsbetingelser. 

Ved underskrift, acceptere du, at du som kunde i forbindelse med Easy Upgrade har forstået og accepteret betingelserne for EasyUpgrade og samtidig acceptere du det samtykke du som kunde har givet for at kunne starte denne aftale.

Navigation