Kundeservice
Her på siden kan du finde svar på alt omkring service, reparationer og igangværende sager.
Humac har
åbent i vores kundecenter for både salg, service og spørgsmål.
Vi har oprettet en FAQ med de mest stillede spørgsmål fra vores kunder. Her finder du de fleste svar.
Kundecenter åbningstider
Mandag: 10:00-18:00 Tirsdag: 10:00-18:00 Onsdag: 10:00-18:00 Torsdag: 10:00-18:00 Fredag: 10:00-18:00 Lørdag: Lukket Søndag & Helligdage: Lukket

Chat med os

Skriv til os

Reparationer

Humac/StayOnline tilbyder landsdækkende og autoriseret værkstedsservice med certificering fra Apple.
Reparationspriser

Du kan her se en liste med de gældende ombytnings- og reparationspriser for udvalgte Apple produkter.
Support

I samarbejde med Apple tilbyder vi dig gratis support de første 90 dage efter dit Apple køb.
Kundeservice

Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage i åbningstid. Typisk ventetid i øjeblikket er 8-12 minutter.
F.A.Q.
Hvad er åbningstiderne i jeres butikker?
Hvordan indleverer jeg mit produkt til service?
Læs mere om hvor og hvordan du indleverer dit produkt til service her.
Jeg skal bruge hjælp til Apple ID og Apple produkt
For at få hjælp til dit Apple ID og Apple produkter skal du kontakte Apple support på: 80 24 96 25.
Hvad koster en reparation?
Find priser på reparation af Apple produkter her.
Hvor kan jeg finde en kopi af en kvittering?
Du kan finde en kopi af alle dine kvitteringer på Min side.
Hvor kan jeg finde information om Humac app'en?