CarePack

carepack

 


I disse år investerer virksomheder ofte store beløb i mobility og nye IT-løsninger. Investeringer der gerne skal optimere og effektivisere processer og arbejdsopgaver. Men hvad gør I når en medarbejder taber sin iPhone, vælter kaffe over sin Macbook eller smadrer skærmen på sin iPad?

Med en Humac CarePack aftale kan I sikre at IT-budgettet ikke løber løbsk og at jeres medarbejdere kun får et minimalt ophold i sit arbejde, når der sker fejl og uheld.


test1

Totaldækning

Vi dækker alle produkter fra 12 til 48 måneder (mobil max. 24 mdr.). Hermed kan I både tilpasse dækningen til jeres investeringshorisont og til de enkelte produkters risikoprofil.

test1

Alle typer devices

Humac CarePack dækker både tekniske nedbrud og alle hverdagens små og store uheld - uanset om enheden benyttes på jobbet, i marken, hjemme privat eller på en rejse - og uanset om medarbejderen selv, eller f.eks. et barn er skyld i skaden.




test1

Next day pick up

I får Single Point of Contact og kan anmelde fejl og skader 24/7. Enheden afhentes næste hverdag og returneres til jeres firma-adresse efter reparation – uden yderligere omkostninger!

test1

Ingen selvrisiko

Der er ingen selvrisiko, uanset hvilken type fejl eller skade der sker. Ved totalskade fortsætter dækningen på den nye erstatningsenhed.










Total +

Total

Basis*

Udvidet produktgaranti

Single Point of Contact

Ingen selvrisiko

Funktionsfejl / tekniske nedbrud

Løbetider fra 1–4 år (iPhone max. 2 år)

Uheld ved tab, væske, skærmbrud osv.

 

Dækker erstatningsenhed

 

Pickup & Return*

 

Indbrudstyveri (inkl. bilen)

 

 

Røveri (hele verden)

   

* Basis og Pickup & Return gælder ikke iPhones.