CarePack

Yousee
carepack

Humac CarePack dækker både tekniske nedbrud og alle små og store uheld


Hvad gør I når en medarbejder taber sin iPhone, vælter kaffe over sin Macbook eller smadrer skærmen på sin iPad?
Med en Humac CarePack aftale kan I sikre at IT-budgettet ikke løber løbsk og at jeres medarbejdere kun får et minimalt ophold i sit arbejde, når der sker fejl og uheld.

Totaldækning

Totaldækning

Vi dækker alle produkter fra 12 til 48 måneder (mobil max. 24 mdr.). Hermed kan I både tilpasse dækningen til jeres investeringshorisont og til de enkelte produkters risikoprofil.

Alle typer devices

Alle typer devices

Humac CarePack dækker både tekniske nedbrud og alle hverdagens små og store uheld - uanset om enheden benyttes på jobbet, i marken, hjemme privat eller på en rejse - og uanset om medarbejderen selv, eller f.eks. et barn er skyld i skaden.

Next day pick up

Next day pick up

I får Single Point of Contact og kan anmelde fejl og skader 24/7. Enheden afhentes næste hverdag og returneres til jeres firma-adresse efter reparation – uden yderligere omkostninger!

Ingen selvrisiko

Ingen selvrisiko

Der er ingen selvrisiko, uanset hvilken type fejl eller skade der sker. Ved totalskade fortsætter dækningen på den nye erstatningsenhed.


Total +

Total

Basis*

Udvidet produktgaranti

Single Point of Contact

Ingen selvrisiko

Funktionsfejl / tekniske nedbrud

Løbetider fra 1–4 år (iPhone max. 2 år)

Uheld ved tab, væske, skærmbrud osv.

 

Dækker erstatningsenhed

 

Pickup & Return*

 

Indbrudstyveri (inkl. bilen)

 

 

Røveri (hele verden)

   

* Basis og Pickup & Return gælder ikke iPhones.