
Humac business er gået sammen med Flexshoppen om at lave den optimale bruttolønsordning.
Løsningen giver din virksomhed alle de fordele du allerede kender fra bruttolønsordninger, så som: besparelser på indkøb, gladere medarbejdere, fritvalg på udstyr, strategisk it-fit, besparelser på opsætning, optimering af bogføring og afstemning af skat mv..
Din virksomhed vælger selv hvilke produkter de stiller til rådighed for medarbejderne som selv står for at vælge deres produkter.
Ved at vælge en bruttolønsløsning fra Humac og Flexshoppen får dine medarbejdere adgang til lige netop de produkter som passer bedst til jeres it-strategi.
Vores udvalg dækker blandt andet produkter fra eksklusive brands som Apple og Bang & Olufsen.

Stort udvalg
Du kan vælge blandt mange forskellige produkter – ikke kun mobiltelefoner. Vores udvalg er altid opdateret. Du bestemmer fuldstændig, hvilke produkter dine medarbejderne kan bestille.

Indkøbsportal
Alle medarbejdere får eget login til vores indkøbsportal, så de nemt kan bestille telefon og tilbehør efter deres egne ønsker.

Brug tiden bedre
Flexshoppen automatiserer hele processen. Så kan du bruge tiden på det, der er vigtigt – uanset om du er medarbejder, chef, økonomiansvarlig eller it-afdeling.

Økonomi
Vi tilbyder fuld finansiering gennem vores finansieringspartner. Din virksomheds udgift er fast, og dine medarbejdere sparer mange penge.

Reklamationsret
Alle produkter i Flexshoppen har 2 års reklamationsret fra den dag, medarbejderne frikøber udstyret.

Løntrækningslister
Nem og overskuelig bogføring, hvor din bogholder ikke skal bruge tid på at refundere, godkende og udføre mellemregninger. Vi sender informationer om løntrækning, så bogholderiet ved præcis, hvor meget hver medarbejder skal trækkes i løn.
En bruttolønsløsning fra Humac og Flexshoppen skaber værdi for alle. I har fuld kontrol over de produkter medarbejderne frit kan vælge mellem på webshoppen.
Alt er inkluderet og fuldt outsourcet. Det betyder at I kan bruge jeres tid og energi på kerneforretningen.
