Reparation

Reparation

Hvordan ser jeg status på min reparation

Reparation og service under COVID-19

Af hensyn til vores medarbejdere og kunders sikkerhed, og for aktivt at deltage i indsatsen for at hindre spredning af COVID-19, har vi besluttet at lukke alle fysiske butikker for en periode fra og med fredag den 20. marts.

Humac’s kundeservice holder åbent i hele perioden

Ønsker du hjælp til en eksisterende reparation, eller du har spørgsmål vedrørende service på et Apple-produkt, anbefaler vi dig at kontakte Humacs kundeservice.

Vi står klar til at hjælpe dig inden for kundecenterets normale åbningstider:
Mandag - Torsdag : 10.00 - 17.00
Fredag : 10.00 - 16.30
Weekend : Lukket

Humacs kundeservice kan kontaktes her.

Grundet disse omstændigheder har vores servicepartner Stayonline også lukket de værksteder, som er placeret i vores butikker. Vi henviser istedet til de to selvstændige walk-in værksteder Stayonline forsat holder. Walk-in værkstederne finder du her:
København: Fiolstræde 28, 1171 København K
Ålborg: Gravensgade 6, 9000 Aalborg

Bemærk at Stayonline i perioden vil sørge for gratis fragt af reparationer med GLS og gratis afhentning i hele Storkøbenhavn. Du skal blot registrere din reparation på www.stayonline.dk.
____
Her finder du status på dit indleverede Apple produkt. Vores teknikkere opdaterer løbende med seneste nye status i din sag. 

Værd at vide

Man kan gøre meget for at forebygge skader på elektronik, men indimellem er uheldet ude, og så sker det alligevel, at tingene går i stykker. Der er heldigvis råd for at få styr på skaderne nemt og bekvemt. Er dit Apple Watch, din iPad, iPhone eller Mac gået i stykker? Så kan vi hos Humac tilbyde hurtig hjælp til dig. Du kan i alle vores butikker få hjælp og vejledning af vores kompetente medarbejdere samt lade dit Apple-produkt servicere på vores autoriserede værksteder. Her finder du oversigten over de landsdækkende Humac-butikker, hvor du eksempelvis kan indlevere din iPhone til reparation. Vi hjælper og servicerer gladeligt dit Apple-produkt uanset, hvor du har købt det – såfremt købskvittering kan fremvises.

iPhone reparation

Der findes ikke elektronik, der er fejlfrit. Apples iPhones er ingen undtagelse. På trods af den generelt ekstraordinært gode kvalitet af Apples produkter, kan fejl og skader alligevel godt opstå. Når sådanne problematikker opstår, er der mange som stiller sig selv spørgsmålet – hvad gør jeg? Apple kan være en jungle at finde rundt i for folk, der ikke har en naturlig teknisk snilde eller indsigt. Derfor har Humac blandt andet gjort det til sin fornemmeste opgave at tilbyde certificeret Apple-support. De certificerede teknikere kan først og fremmest diagnosticere og herefter hjælpe med en reparation af din iPhone, så du igen kan komme i kontakt med omverdenen.

Vil du vide mere om diagnosticerings- og reparationsforløbet? Her kan du læse om de forskellige steps samt få at vide, hvad du kan gøre for at optimere din iPhone reparation. Sørg eksempelvis for at slå ”Find My iPhone” fra, så serviceværkstedet ikke skal bruge tid på det. Reparationerne indebærer for mange iPhone skærm reparation eller anden form for udskiftning af iPhone reservedele. * Du skal være opmærksom på, at hvis du har købt en iPhone hos et teleselskab og ønsker at få det repareret under reklamationsretten, så skal du henvende dig til dit teleselskab.

Autoriseret Apple-serviceværksted

Hos Humac har vi et samarbejde med StayOnline, der har værksteder udstyret med den fornødne viden og alle de rette kompetencer til at kunne begå sig inden for Apples produktverden. Vi kan med andre ord, få dit produkt til at føles helt sprit nyt. Vi tager professionelt hånd om fejlfindingen og iPhone reparation på samme måde, som vi er ærekære omkring din oplevelse af vores service og slutproduktet.

Humac/StayOnline tilbyder en landsdækkende og autoriseret værkstedsservice, hvor alle medarbejderne har været igennem intensive uddannelsesforløb og certificeringer hos Apple. Alle værksteder har titlen Apple Authorized Service Provider (AASP). AASP er et flot kvalitetsstempel fra Apple, som vi er meget stolte af, for er der noget, som Apple har forstand på, så er det teknik af god kvalitet. Værkstederne tager sig af mange forskellige opgaver. Heriblandt diagnostik, reparation, installation, systemopdatering, opgradering og vedligeholdelse.

Vores reparationsflow foregår i 4 steps:

Gå til Step 1

Navigation