Step 2

Levering fra49 kr.
Total:0,00 kr.
 Inkl. moms
Gå til kurv

Step 2

Hvor kan jeg indlevere mit produkt

Du kan indlevere dit produkt i alle vores butikker -  find din nærmeste butik her. (Husk at medbringe din gyldige købskvittering)
 

Kan medarbejdere i butikken fortælle hvad der er i vejen med mit produkt?

Nej! Vores medarbejdere i butikken er ikke certificerede Apple teknikkere og kan derfor ikke diagnosticere dit produkt. Det er kun værkstedet, der kan gøre dette.
 

Husk at "Find my iPhone/iPad" skal slåes fra.

Det er vigtigt at du sørger for at deaktivere disse services. Hvis din reparation er indleveret med Find My iPhone/iPad aktivt, vil værkstedet kontakte dig og bede dig om at deaktivere denne. Du skal være opmærksom på, at dette vil forlænge din reparationstid væsentligt, da værkstedet ikke er i stand til at diagnosticere dit produkt, før servicen er deaktiveret.
 

Hvorfor skal Find my iPhone/iPad være slået fra?

Du skal altid sørge for at deaktivere disse services. Hvis din reparation er indleveret med Find My iPhone/iPad aktivt, vil værkstedet kontakte dig og bede dig om at deaktivere denne. Du skal være opmærksom på, at dette vil forlænge din reparationstid væsentligt, da værkstedet ikke er i stand til at diagnosticere dit produkt, før servicen er deaktiveret.
 

Fortsæt til Step 3

Navigation