Step 2

Step 2

Hvor kan jeg indlevere mit produkt

Du kan indlevere dit produkt i alle vores butikker - se oversigten her. (Husk at medbringe din gyldige købskvittering)

Kan medarbejdere i butikken fortæller, hvad der er i vejen med mit produkt?

Nej! Vores medarbejdere i butikken er ikke certificerede Apple teknikkere og kan derfor ikke diagnosticere dit produkt. Det er kun værkstedet, der kan gøre dette.

Husk at "Find my iPhone/iPad" skal slåes fra

Det er vigtigt at du sørger for at deaktivere disse services. Hvis din reparation er indleveret med Find My iPhone/iPad aktivt, vil værkstedet kontakte dig og bede dig om at deaktivere denne. Du skal være opmærksom på, at dette vil forlænge din reparationstid væsentligt, da værkstedet ikke er i stand til at diagnosticere dit produkt, før servicen er deaktiveret.

Hvorfor skal Find my iPhone/iPad være slået fra?

Du skal altid sørge for at deaktivere disse services. Hvis din reparation er indleveret med Find My iPhone/iPad aktivt, vil værkstedet kontakte dig og bede dig om at deaktivere denne. Du skal være opmærksom på, at dette vil forlænge din reparationstid væsentligt, da værkstedet ikke er i stand til at diagnosticere dit produkt, før servicen er deaktiveret.

Videre til Step 3

Navigation