AppleCare+ Watch

Levering fra29 kr.
Total:0,00 kr.
 Inkl. moms
Gå til kurv
Watch

Beskyt dit Watch med AppleCare+.

Få ekstra dækning med AppleCare+ til Watch. Du får adgang til service og support samlet ét sted fra Apple-eksperter, som kan hjælpe med at løse de fleste problemer under en enkelt samtale.
Tilføj AppleCare+ til din iPhone i kurven.
Find dit Watch her.

Service og support fra Apples eksperter

certificeret service og support
Apple-certificeret service og support
Først i køen
Først i køen til teknisk support1
Dækning af op til to skadehændelser
Dækning af op til to skadehændelser som følge af uheld om året2
Batteriservice
Batteriservice3


Reparationer, udskiftning og service

AppleCare+ dækker reparation eller udskiftning, herunder reservedele og arbejdsløn, foretaget af autoriserede Apple-teknikere med originale Apple-reservedele. Og Apples eksperter kan hjælpe dig med at løse eventuelle problemer med dit Watch, watchOS og Apples egne Watch-apps.

Hardwaredækning

Hardwaredækning Dit Watch
Hardwaredækning Watch-batteri3
Hardwaredækning Op til to skadeshændelser som følge af uheld om året.2 For hver skadehændelse opkræves et servicegebyr på 399 kr.

Softwaresupport

Softwaresupport Brug af watchOS
Softwaresupport Tilslutning til iPhone, herunder iOS og Apple Watch-appen/td>
Softwaresupport Spørgsmål om Apple-apps til Apple Watch


Sådan får du support

Få service og support fra Apples eksperter samlet ét sted.

Global reparationsdækning

Service samme dag

Få lokal Apple-hardwareservice, når du rejser rundt i verden4

Service på stedet

Hurtig udskiftningsservice

Apple kan sende en erstatningsenhed, så du ikke behøver at vente på reparationen.5





Apple-autoriseret

Vi er en Apple-autoriseret serviceudbyder. Vores teknikere er Apple-uddannede, så du kan trygt overlade alle dine Apple-enheder til os. Vi bruger originale Apple-reservedele til at foretage Apple-certificeret reparation. Vores reparationer er omfattet af garanti 90 dage, eller så længe din Apple-garanti eller dækning med AppleCare+ gælder, i det den længste periode er gældende.





1 Evt. mod betaling af lokal telefontakst. Telefonnumre og åbningstider kan variere, og der kan forekomme ændringer.

2 Dækningen gælder kun for det købte Apple Watch og originalt, medfølgende tilbehør. Dækningen omfatter (i) batterier med mindre end 80 procent af den oprindelige kapacitet og (ii) op til to skadehændelser om året som følge af uheld. For hver skadehændelse opkræves et ekstragebyr på 399 kr. for Apple Watch og Apple Watch Nike. Eventuelle ubrugte skadehændelser som følge af uheld vil udløbe efter 12 måneder, og du vil få to nye skadehændelser som følge af uheld til brug i den næste 12-måneders periode, forudsat at din AppleCare+ stadig dækker. Erstatningsudstyr leveret af Apple som en del af reparations- eller udskiftningsservicen kan være nyt eller have samme kvalitet som nyt udstyr med hensyn til ydeevne og stabilitet. Se alle betingelserne på apple.com/dk/legal/sales-support/applecare/applecareplus/dk.

3 Din hardwaredækning fra AppleCare+ starter den dag, hvor du køber AppleCare+. Det betyder, at hvis du køber AppleCare+ inden for 60 dage efter købet af dit Apple Watch, så vil du kun modtage hardwaredækning fra AppleCare+ fra denne dato. Når dine 90 dages gratis dækning af teknisk support fra Apple, der starter den dag, du køber dit Apple Watch eller Apple Watch Nike, udløber, starter din dækning af teknisk support. Begge typer dækning slutter 24 måneder efter den dag, hvor du køber AppleCare+.

4 Dækning af teknisk support giver adgang til teknisk rådgivning, som en kunde ellers muligvis ville blive opkrævet et gebyr for.

Fordelene ved AppleCare+ er et supplement til de rettigheder, danske forbrugere har i henhold til købeloven. Klik her for at få flere oplys­ninger. Køb af AppleCare+ er ikke en forudsætning for at købe et Apple Watch.

AppleCare+-produkter tilbydes af Apple Distribution International Limited (ADI), som har registreret hovedkontor i Cork og registreret adressekontor på Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI har registreringsnummer 470672 og er et forsikringsselskab med tilladelse til at tilbyde tjenester i Danmark under ordningen om fri udveksling af tjenesteydelser. ADI er reguleret af Central Bank of Ireland og er berettiget til at modtage forsikringspræmier på vegne af AIG Europe S.A. Se mere på http://registers.centralbank.ie.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskab med R.C.S. Luxemborg nummer B 218806. AIG Europe S.A. har hovedkontor på adressen D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxemborg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er meddelt tilladelse af Luxemborg Ministère des Finances og underlagt tilsyn af Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxemborg, GD de Luxemborg, telefonnummer: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu/.

AIG Europe, dansk filial af AIG Europe S.A., Luxemborg, har registreret adresse Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, CVR-nr. 39475723, og er underlagt tilsyn af Finanstilsynet. Finanstilsynets kontaktdetaljer er Århusgade 110, 2100 København Ø, telefonnummer (+45) 33558282, www.finanstilsynet.dk.