AppleCare+ iPad

Levering fra29 kr.
Total:0,00 kr.
 Inkl. moms
Gå til kurv
iPad

Beskyt din iPad med AppleCare+.

Få ekstra dækning med AppleCare+ til iPad, Apple Pencil og Apple-tastaturer til iPad. Du får adgang til service og support samlet ét sted fra Apple-eksperter, som kan hjælpe med at løse de fleste problemer under en enkelt samtale.
Tilføj AppleCare+ til din iPad i kurven.
Find din iPad her.

Service og support fra Apples eksperter

certificeret service og support
Apple-certificeret service og support
Først i køen
Først i køen til teknisk support1
Dækning af op til to skadehændelser
Dækning af op til to skadehændelser som følge af uheld om året2
Batteriservice
Batteriservice3


Reparationer, udskiftning og service

AppleCare+ dækker reparation eller udskiftning, herunder reservedele og arbejdsløn, foretaget af autoriserede Apple-teknikere med originale Apple-reservedele. Og Apples eksperter kan hjælpe dig med at løse eventuelle problemer med din iPad, iPadOS og Apples egne iPad-apps.

Hardwaredækning

Hardwaredækning Din iPad
Hardwaredækning iPad-batteri3
Hardwaredækning Apple Pencil3
Hardwaredækning Apple-tastatur til iPad3
Hardwaredækning Medfølgende USB-kabel og strømforsyning3
Hardwaredækning Op til to skadeshændelser som følge af uheld om året.2 For hver skadehændelse opkræves et servicegebyr på 299 kr. for iPad eller 199 kr. for Apple Pencil eller Apple-tastatur til iPad.

Softwaresupport

Softwaresupport Brug af iPadOS og iCloud
Softwaresupport Oprettelse af forbindelse til trådløse netværk
Softwaresupport Spørgsmål vedrørende FaceTime, KeyNote, Numbers, Pages og andre Apple-apps til iPad


Sådan får du support

Få service og support fra Apples eksperter samlet ét sted.

Global reparationsdækning

Global reparationsdækning

Få adgang til certificeret iPad-service lokalt, når du rejseri udlandet.4

Service på stedet

Hurtig udskiftningsservice

Apple kan sende en erstatningsenhed, så du ikke behøver at vente på reparationen.5





Apple-autoriseret

Vi er en Apple-autoriseret serviceudbyder. Vores teknikere er Apple-uddannede, så du kan trygt overlade alle dine Apple-enheder til os. Vi bruger originale Apple-reservedele til at foretage Apple-certificeret reparation. Vores reparationer er omfattet af garanti 90 dage, eller så længe din Apple-garanti eller dækning med AppleCare+ gælder, i det den længste periode er gældende.





1 Evt. mod betaling af lokal telefontakst. Telefonnumre og åbningstider kan variere, og der kan forekomme ændringer.

2 Dækningen med AppleCare+ starter den dag, du køber AppleCare+. Eventuelle ubrugte skadehændelser som følge af uheld vil udløbe efter et år, og du vil få to nye skadehændelser som følge af uheld til brug i den næste 12-måneders periode, forudsat at din AppleCare+ stadig dækker.

3 Dækningen gælder kun for iPad, originalt, medfølgende tilbehør, én kompatibel Apple Pencil og ét kompatibelt Apple-tastatur til iPad, som bruges sammen med din iPad, samt batterier med mindre end 80 % af den oprindelige kapacitet. Erstatningsudstyr leveret af Apple som en del af reparations- eller udskiftningsservicen kan være nyt eller have samme kvalitet som nyt udstyr med hensyn til ydeevne og stabilitet.

4 Ved service i udlandet kan Apple tilbyde en tilsvarende iPad-model eller reparere den med reservedele, der opfylder de lokale krav. Servicemuligheder og -gebyrer kan variere.

5 De tilgængelige servicemuligheder afhænger af det land eller område, hvor der anmodes om service, og placeringen af en Apple-autoriseret serviceudbyder. Servicedækning kan være underlagt visse begrænsninger.

6 Kræver kontrol af dit serienummer og fjerndiagnostik.

7 Kræver gennemført fjerndiagnostik og købsbevis.

Fordelene ved AppleCare+ er et supplement til Apples begrænsede garanti og de rettigheder, danske forbrugere har i henhold til købeloven. Klik her for at se flere oplysninger (link til apple.com/dk/legal/statutory-warranty/). Køb af AppleCare+ er ikke en forudsætning for at købe en iPad. Vilkår og betingelser for AppleCare+ skal accepteres. Se alle betingelserne på apple.com/dk/legal/sales-support/applecare/applecareplus/dk/.

AppleCare+ er tilbudt af Apple Distribution International Limited ("ADI"), med registreret hovedsæde i Cork og dets registerede adressekontor på Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Republikken Irland. ADI er registreret hos Virksomhedsregistreringskontoret under register nummer 470672 og er reguleret af Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tilladelse til at tilbyde sine tjenester i Danmark under Fri Udveksling af Tjenesteydelser regimet. For mere information besøg venligst http://registers.centralbank.ie. ADI er berettiget til at modtage forsikringspræmier på vegne af AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskab med R.C.S. Luxemborg nummer B 218806. AIG Europe S.A. har hovedkontor på adressen D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxemborg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er meddelt tilladelse af Luxemborg Ministère des Finances og underlagt tilsyn af Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxemborg, GD de Luxemborg, telefonnummer: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu/.

AIG Europe, dansk filial af AIG Europe S.A., Luxemborg, har registreret adresse Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, CVR-nr. 39475723, og er underlagt tilsyn af Finanstilsynet. Finanstilsynets kontaktdetaljer er Århusgade 110, 2100 København Ø, telefonnummer (+45) 33558282, www.finanstilsynet.dk.