Step 4

Step 4

Hvor kan jeg følge status på min reparation

Hvis du vil følge med i, hvor langt vores værksted er kommet med din reparation, så kan du klikke her.

Hvorfor modtager jeg en faktura?

Når værkstedet er færdige med din reparation, så vil du automatisk modtage en faktura fra vores økonomisystem. Denne faktura skal du huske at gemme, da den er dit bevis på reklamationsret.

Hvordan betaler jeg min faktura?

Du har mulighed for at betale din faktura i butikken, når du afhenter din reparation. Du kan også vælge at benytte det girokort, der fremgår af din faktura. Hvis du vælger at gøre dette, så skal du huske at medbringe et gyldigt bevis for din indbetaling fra enten posthus eller din netbank. Vores regnskabafdeling skal bekræfte, at betalingen er indgået til os, før du kan få din reparation udleveret. Vær opmærksom på at der kan gå op til 2 dage indtil beløbet er synligt på vores konto. Vores regnskabafdeling er tilgængelig frem til kl. 16 mandag til fredag for at verificere indbetalinger foretaget via girokort.

Hvem skal jeg tale med, hvis jeg har spørgsmål til brug af mit Apple produkt?

Så skal du ringe til Apple Support på tlf. 80 24 96 25 eller 70 10 20 07. De sidder klar ved telefonen mandag til fredag for at hjælpe dig med alt fra opsætning af dit produkt, dit Apple ID, spørgsmål til App store og meget andet.

Åbningstider i Humac's kundecenter:

Mandag - torsdag 10:00-17:00
Fredag 10:00-16:30
Weekend lukket

Navigation