Step 1

Step 1

Mit Apple produkt virker ikke, kan jeg få det repareret

I Humac hjælper og servicerer vi dig og dit Apple-produkt, uanset hvor du har købt det. Ja, du kan altid indlevere dit Apple produkt hos os uanset, hvor du har købt produktet henne. Du skal blot huske at medbringe din købskvittering.

Hvad er en gyldig købskvittering?

En gyldig købskvittering er den kvittering, du har modtaget fra den forhandler, du har købt dit produkt af. På kvitteringen skal fremgå købsdato, beløb, navn og CVR nummer på forhandleren samt, hvis dit produkt også har et serienummer, serienummeret. En dankortkvittering eller lignende er ikke en gyldig kvittering.

· Hvis du ikke medbringer en gyldig købskvittering, vil du blive opkrævet for reparationen af dit produkt, også selv om dette skulle være dækket af reklamationsretten. Er dit produkt mere end 5 år gammelt, er det desværre ikke længere muligt at skaffe alle reservedele og vi kan derfor ikke garantere, at det er muligt at reparere det.

· Du skal være opmærksom på, at hvis du har købt en iPhone hos et teleselskab og ønsker at få det repareret under reklamationsretten, så skal du henvende dig til dit teleselskab.

Jeg har slettet data på mit produkt, kan I genskabe det?

Det kan vi desværre ikke. Hvis du har slettet data, kan vi ikke genskabe dette igen. Er dit produkt gået i stykker, er der mulighed for at tage backup, hvis det drejer sig om en computer. Vi kan dog ikke garantere, at en backup vil kunne genoprette alle dine data og i nogle tilfælde vil data være helt tabt. Værkstedet tager kun betaling for backup, hvis denne helt eller delvis lykkes. Hvis du ønsker en backup, vil værkstedet gøre dette som det første, inden en evt. reparation finder sted. På denne måde kan teknikerne sikre, at selve reparationen ikke påvirker den data, der ligger på maskinen. Afhængig af mængden af data, der ligger på computeren, kan en back up godt tage lang til at køre. Du skal derfor være opmærksom på at dette vil påvirke den generelle reparationstid.

Videre til Step 2

Navigation